Η ναυπήγηση του σκάφους χρηματοδοτήθηκε από την εταιρία DCNS και σύμφωνα με αυτήν, ενσωματώνει σειρά καινοτόμων τεχνολογιών, εξειδικευμένων σε ρόλους θαλάσσιας ασφάλειας. Μια από τις βασικότερες είναι η ράμπα που επιτρέπει την ταχεία επιχειρησιακή αξιοποίηση ταχυπλόων.
Πρόκειται για ένα περιπολικό σκάφος ανοιχτής θάλασσας νέας γενιάς διαθέτει όλα τα απαραίτητα μέσα που θα επιτρέψουν στο πλήρωμα να ανταποκριθεί σε κάθε πρόκληση στον τομέα της ασφάλειας: Φιλοξενεί ταχύπλοα για βατραχανθρώπους , επιθετικά και μεταφορικά ελικόπτερα και μη επανδρωμένα αεροσκάφη.
Το μήκος του σκάφους είναι 87 μέτρα και το πλάτος του 13 μέτρα και μπορεί α έχει αυτονομία 8.000 ναυτικών μιλίων (περίπου τρεις εβδομάδες), ενώ έχει μέγιστη ταχύτητα 21 κόμβων.
Είναι προφανές ότι για τη Γαλλία η περιπέτεια με την οικονομία που περνάει την τρέχουσα περίοδο η Κυπριακή Δημοκρατία είναι προσωρινή και πως τα πλούσια αποθέματα υδρογονανθράκων θα οδηγήσουν αργά ή γρήγορα σε ναυπηγήσεις με αντικειμενικό σκοπό την εξασφάλιση των «οικοπέδων» μαζί με τη Ελλάδα και το Ισραήλ. Οπότε, η γαλλική DCNS και το γαλλικό κράτος ακολουθεί το «των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν» προετοιμάζοντας το έδαφος για διεκδικήσουν τις ναυπηγήσεις την κατάλληλη στιγμή…
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου